W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Panel ułatwień dostępu
Kontrast
Powiększanie tekstu
Podświetlanie linków
Odstępy między tekstem

Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa

Świadectwa szkolne – duplikaty:

1. W przypadku utraty oryginału świadectwa rodzice (prawny opiekun) ucznia bądź pełnoletni absolwent mogą wystąpić  do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem  o wydanie duplikatu, określając przyczyny ubiegania się oraz rodzaj świadectwa i rok ukończenia szkoły lub klasy.

2. Za wydanie duplikatu świadectwa ustalona jest opłata w wysokości  równej kwocie opłaty od legalizacji dokumentu - 26,00 złotych.


3.  Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie wniesienia opłaty.


4.  Termin wydania duplikatu świadectwa do 14 dni.


Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa do pobrania