W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Panel ułatwień dostępu
Kontrast
Powiększanie tekstu
Podświetlanie linków
Odstępy między tekstem

Informacja dla mieszkańców

Szanowni Państwo 
Mieszkańcy Gmin uczestniczący w Projekcie „Instalacje systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki” Nr RPPK.03.01.00-18-0056/17, zrealizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020

 Gmina Kołaczyce uprzejmie informuje, że w dniu 23 kwietnia 2024 r. upłynął okres trwałości Projektu „Instalacje systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki”. 

W związku z powyższym, na podstawie zapisów § 5 ust. 1 umów podpisanych przez Gminę z każdym z Mieszkańców uczestniczących w Projekcie, po upływie okresu trwałości Projektu własność instalacji zamontowanych na nieruchomościach Mieszkańców przechodzi na ich rzecz na mocy w/w umów. Tak więc od dnia 24.04.2024 r. wszelkie prawa i obowiązki wynikające z własności instalacji fotowoltaicznej, kolektorów słonecznych, pomp ciepła  lub kotłów na biomasę przechodzą na Mieszkańców. Przejście prawa własności instalacji potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Strony.

Wobec powyższego, zapraszamy Państwa do podpisania Protokołu przejścia prawa własności instalacji fotowoltaicznej, kolektorów słonecznych w Urzędzie Miejskim w Kołaczycach  (budynek administracyjny nr II, pokój nr 17) w dniach 27.05.2024 do 10.06.2024 w godzinach pracy Urzędu.

Data dodania: 23 maja 2024