W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Panel ułatwień dostępu
Kontrast
Powiększanie tekstu
Podświetlanie linków
Odstępy między tekstem

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Urząd Miejski w Kołaczycach udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą - "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".
Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest systemem służącym do przesyłania dokumentów i formularzy elektronicznych do urzędu.

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Kołaczycach to:
/6852290463/SkrytkaESP

U W A G A:
W celu złożenia wniosku do Urzędu Miejskiego w Kołaczycach konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.


Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego w Kołaczycach:
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza „Pismo ogólne do podmiotu publicznego” bądź dołączenie podpisanego dokumentu elektronicznego jako załącznika.
  2. Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu, poprzez pocztę elektroniczną na adres sekretariat@kolaczyce.itl.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.


Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu miejskiego w Kołaczycach:
  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    DOC, RTF, XPS, XLS,
    ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX,
    CSV,
    TXT,
    GIF, TIF, BMP, JPG, JPEG, PNG,
    PDF,
    ZIP, 7ZIP.
  3. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.



Data dodania: 04 lipca 2022