Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Urząd Miejski w Kołaczycach udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą - "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".
Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest systemem służącym do przesyłania dokumentów i formularzy elektronicznych do urzędu.
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Kołaczycach to:
/6852290463/SkrytkaESP
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Kołaczycach to:
/6852290463/SkrytkaESP
U W A G A:
W celu złożenia wniosku do Urzędu Miejskiego w Kołaczycach konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego w Kołaczycach:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza „Pismo ogólne do podmiotu publicznego” bądź dołączenie podpisanego dokumentu elektronicznego jako załącznika.
- Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu, poprzez pocztę elektroniczną na adres sekretariat@kolaczyce.itl.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu miejskiego w Kołaczycach:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu.
- Akceptowalne formaty załączników to:
DOC, RTF, XPS, XLS,
ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX,
CSV,
TXT,
GIF, TIF, BMP, JPG, JPEG, PNG,
PDF,
ZIP, 7ZIP. - Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Data dodania: 04 lipca 2022