W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Panel ułatwień dostępu
Kontrast
Powiększanie tekstu
Podświetlanie linków
Odstępy między tekstem

Wniosek o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej

Legitymacje szkolne 

1.    Pierwsza legitymacja szkolna (po przyjęciu ucznia do szkoły) wydawana jest bezpłatnie.

2.    Opłat nie pobiera się za sprostowanie w legitymacji szkolnej nazwiska- należy  wówczas dostarczyć dokument potwierdzający  zmianę oraz  posiadaną legitymację.

Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej:

1. Duplikat wydaje się wtedy, gdy oryginał ulegnie zniszczeniu, zagubieniu lub kradzieży.

2. Rodzice ucznia składają pisemny wniosek do dyrektora szkoły o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej .

3. Do wniosku należy dołączyć podpisane na odwrocie aktualne zdjęcie (imię, nazwisko, data urodzenia, numer Pesel) oraz potwierdzenie wniesienia opłaty.

4. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności - 9,00zł.

5. Termin wydania duplikatu legitymacji szkolnej do 7 dni.


Wniosek o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej do pobrania